1. Czysty Andrzej przyjmuje do wykonania określone zlecenie i zobowiązuje się je wykonać w sposób odpowiadający przeznaczeniu i dyspozycjom Zleceniodawcy. Zakres prania tapicerki samochodowej obejmuje m.in. pranie siedzeń, boczków, podłogi, podsufitki, bagażnika, zgodnie z wybranym przez Zleceniodawcę pakietu. Zakres prania obejmuje m.in. odkurzanie powierzchni pranej oraz pranie właściwe.
2. Czysty Andrzej – nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam, mimo najlepszych maszyn, środków i całej naszej staranności. Skuteczność procesu odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiałów, oraz czasu w którym tapicerka była narażona na zanieczyszczenia.
3. Czysty Andrzej nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów i zabrudzeń: (np. mocz, wymiociny, zapachy po zwierzętach). Zleceniodawca jest zobowiązany do poinformowania o w/w zabrudzeniach. W przypadku nie poinformowania o wyżej wymienionych zabrudzeniach reklamacje nie będą uwzględniane.
4. Za elementy które wcześniej były czyszczone / prane w nieodpowiedni sposób nieodpowiednimi środkami takimi jak np. pianka do tapicerki, odplamiacze oraz inne nie przeznaczone do prania, firma Czysty Andrzej nie odpowiada.
5. Czas wykonania prania jest zawsze ustalany indywidualnie z Zleceniodawcą.
6. Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik prania tapicerki samochodowej, tapicerki meblowej, dywanów.
7. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż dana tapicerka samochodowa nie nadaje się do prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
8. Czysty Andrzej nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi, pranie podsufitki zawsze jest wykonywane na odpowiedzialność zleceniobiorcy ze względu na nieznaną historię użytkowania.
9. Jakość wykonania usługi należy sprawdzić na miejscu w chwili odbioru przedmiotu zlecenia.
10. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i rozpatrywane w ciągu 14 dni
11. W przypadku powstania sporu między Zleceniodawcą a Czysty Andrzej na skutek uszkodzenia przedmiotu zlecenia podstawą do wypłacenia odszkodowania jest aktualna wycena zniszczeń przez rzeczoznawcę oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
12. W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę samochodu powierzonego firmie Czysty Andrzej po upływie 24 godzin od ustalonego terminu odbioru, dolicza się koszty za przechowywanie przedmiotów w wysokości: 10% ceny – przechowywanie od 1 do 2 dni, 20% ceny – przechowywanie od 3 do 4 dni, 50% ceny – przechowywanie powyżej 5 dni.
13. Czysty Andrzej może zatrzymać prany pojazd do czasu całkowitej zapłaty należnego wynagrodzenia (prawo zatrzymania).
14. Za ilość paliwa Zleceniobiorca odpowiada tylko w przypadku, gdy na pisemne żądanie Klienta odnotowano jego poziom.
15. Zleceniodawca zobowiązany jest usunąć z Pojazdu wszelkie rzeczy osobiste. Czysty Andrzej nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone nienależytym zabezpieczeniem pojazdu przez Klienta, jak również za wszystkie rzeczy osobiste które pozostawił w pojeździe.